Thursday, July 15, 2010

BER-GM LEBIH BAIK

 Comel je bile trbaca trademark terbaru GMUKM ni..setiap kali mmbacanya teringat lagu Acha Septriasa Berdua Lebih Baik,lihat awan disana...berarak mengikuti ku..pasti dia pun tahu..ingin aku lewati...k korang sambung ye.Saya menulis kali ni dalam mood keriangan sebab keinginan saya yang meluap-luap selama ni telah dipenuhi..keinginan melihat ASPIRASI dan GMUKM berhadapan face to face merungkai,menjawab,menimbukan,mengemosikan,memanaskan,mengelakkan dan apa macam me kali ini segala persoalan,jawapan, pendapat,bukti,dan pelbagai lagi.Kejadian yang saya kira cukup bersejarah dan amat bermakna selama saya 2 tahun lebih berada di UKM...sape menang n kalah,sape emo n cool,sape yg hensem .n hensem2 dan pelbagai lagi kepelbagaian (raikan dengan daun pudina...) merupakan perkara ke-2 ataupun ke-3 dan bukanlah perkara terpenting selain pentinganya untuk ASPIRASI memenuhi jemputan  bersekemuka dengan GMUKM,disitulah kratiria macho or anak jantan dapat dibuktikan

Ketika saya masih muda dahulu,sekitar umur 19 tahun..saya pernah mnghadiri dialog..sy dh tau gak sket2 pasal GMUKM n ASPIRASI mlalui abg saya yg juga mrupakan peljar d UKM,itu yg mnyebabkan sy rse terpanggil untuk dengar dialog tu,tap yg hadir hanyalah MPP UMUM dari GMUKM n sorang mngelar dirinya dr pihak BEBAS tetapir,pihak ASPIRASI xde datang dan begitulah juga ketika sy menigkat dewasa brumur 20 tahun saudara Sarfarizmal juga gagal memenuhi undagan,tap ketika saya baru melangkah ke umur 21 tahun mereka dipertemukan..walaupun xdelah sgt hadiah beday sy (yg wish byk aah,smpai x tau nk jawab ) sy dapat mengsyokan perasaan dgn menggangap ini adalah hadiah hari jadi saya..temaksih kat korang..bak kata parunding motivasi bukan sahaja SERONOK tetapi 2 RONOK 3 RONOK malah BERONOK-RONOK  sy rse Jozan kot yg ckp gini

Akhir kata..saya rasa hidup ini mejadi lebih bermakna
Wallahualam

No comments: