Sunday, June 19, 2011

k.jema n k.izah

Maka kedua mereka ini datanglah kerumah saya yang jauh dari kawasan mereka.Mengapa bersusah payah menjenguk saya kemari?aceli saya terharu dan agak sedikit kekok dengan kedatangan mereka kerana mungkin rindu yang mendalam sangat dah berbulan tidak jumpa maka kurang sempurnalah apa yang dapat diluahkan..semuanya bagaikan baru mengenali,perbincangan kami kurang mejurus dan lebih berbentuk jawab sepatah tanya sepatah,sepertinya masing2 ada 'rahsia"..saya menghormati rahsia mereka namun saya kurang dapat menyimpan rahsia saya,dah rindu so..luahkan je lah..terdapat lirikan2 mata yang pelik,terdapat cuit2tan yang pelik saya abaikan dan namun  kadang2 terkeluar dari mulut bertahi lalat ini  "saya dah banyak makan garam kak"...hahahaha,apa2 pun saya yakin saya akan menerima berita yang sangat gembira dari mereka berdua tak lama lagi :-) just wait n see...watch out!!

layannn kan je

x sampai 2 jam kat pulau ni,dah balik ke kawasan darat


menuggu bot tambang untuk kerumah saya :-)

dari dalam menara..gerun n seekers
itu lah bawa dorang jenjalan mana yg larat,ikutkan hati nk dok rumah je sbb mcm xde pe2 yg menarik pun...for short,tq for comeing frends

4 comments:

kak izzah said...

:) ukhwah sarah, jauh pun kami sanggup, jarak bukan alasan.. hehe.. rindu, blushing2 gitu kan sarah.. sepatah tanya, sepatah jawab, mcm baru taaruf plak.. apa2 pun thanks atas layanan yg mmg best. smpi rmh smlm, rasa syahdu je.. rindu suasana happening rumah awk, mak awk yg cool, adik beradik awk yg happy go lucky n sume2 lah yg kat teluk intan tu.. best sgt2!

btw, kak jema kata, stakat menara condong yg kemetot mcm pondok tu, die pun bleh buat. x payah pgil enggineer cina tu.. haha..

Siti SArah Ahmad Rusli said...

ckp ngan k.jema....sy menolak sifat kurang cintakan hasil seni dr beliau itu,huh!!

unggu said...

haha post ko ni buat aku senyum dr awal smpai skang ^_^

xda rahsia la jo, ko kan lg byk mkn garam, tu pon susah nak tafsir maksud tersirat kannnnn :')

btw, i love every moment in our vacation to your house, sawah padi, cendol pulut, feri, pangkor, muara sg bagan datoh,& menara condong yg tingggiiiiii tuuu..hehe

i love you both & i will miss our sweet memories =.=

jommmmm tawau plak, eh serting dulu kan =)

Siti SArah Ahmad Rusli said...

sy x suka mentafsir ikut hati saya skrg,sy dah tak pandai buat mcmtu..kalau dikatakan A maka A lah dan bukanlah A- or A+ ok.. xnak cite sudah x nak kawan -_-"